Regulamin świadczenia usług oraz regulamin szkolenia

Portal internetowy dostępny pod adresem https://photomatepolska.pl udostępniony jest przez Usługodawcę na zasadach określonych niniejszym dokumentem stanowiącym regulamin w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”).

Dane kontaktowe Usługodawcy:
– adres e-mail: szkolenia@photomate.eu.

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Portalu, rodzaje usług elektronicznych świadczonych za pośrednictwem Portalu oraz prawa i obowiązki Usługobiorców oraz Usługodawcy. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi obowiązek każdego Usługobiorcy.

 

§1. Definicje

  1. Portal – portal internetowy działający pod adresem https://photomatepolska.pl.
  2. Usługodawca – Photomate Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, NIP: 5252804870, REGON: 384684009, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000810026, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł.
  3. Usługobiorca – podmiot odwiedzający Portal oraz korzystający z Usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym

świadczonych za pośrednictwem Portalu.

  1. Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy, w tym drogą elektroniczną za pośrednictwem stron
  2. Szkolenie – szkolenie stacjonarne, w którym udział Usługobiorca może nabyć za pośrednictwem
  3. Konto usługobiorcy – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Usługobiorcy w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.

 

§2. Postanowienia ogólne

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania ze stron internetowych Usługodawcy zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
  3. Korzystanie ze stron internetowych Usługodawcy oraz Usług oznacza akceptację przez Usługobiorcę warunków określonych w Regulaminie oraz Polityce prywatności.
  4. Usługodawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Usługobiorców przewidziane rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Usługobiorca wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka prywatności Portalu. Usługodawca może wykorzystać dane osobowe w celu marketingu usług jedynie za wyraźną zgodą osoby, której dane dotyczą lub w oparciu o właściwe przepisy prawa.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze stron internetowych Usługodawcy w sposób niezakłócający ich funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie określonego oprogramowania (w tym oprogramowania złośliwego) lub urządzeń.
  6. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci komputerach i ingerencji w te dane, co może spowodować w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z wykorzystaniem stron internetowych.
  1. Informacje dotyczące usług znajdujące się na stronach internetowych Usługodawcy stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w cenach Szkoleń, prowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych oraz do udzielania indywidualnych rabatów. W przypadku akcji promocyjnych obejmujących czasową obniżkę ceny Usługodawca na Portalu wskazuje, obok ceny promocyjnej, poprzednią najniższą cenę, jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem promocji. Skala obniżki będzie ustalana w stosunku do najniższej wskazanej ceny.
  3. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

§3. Ogólne warunki świadczenia usług

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Portalu bezpłatnie usługi informacyjne poprzez udostępnianie treści o ofercie, aktualnościach oraz innych informacji dotyczących działalności Usługodawcy.
  2. Usługodawca świadczy usługę bezpłatną w postaci aktywacji i utrzymania Konta usługobiorcy.
  3. Usługodawca świadczy usługę bezpłatną typu Newsletter. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „Newsletter” zawiązywana jest na czas nieokreślony z chwilą zapisania się Usługobiorcy do usługi „Newsletter” za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Portalu. Usługobiorca może w każdym czasie zrezygnować z usługi Newsletter kontaktując się z Usługodawcą na jego adres poczty elektronicznej.
  4. Usługodawca za pośrednictwem Portalu umożliwia złożenie zamówienia na Usługi świadczone odpłatnie w formie Szkoleń.
  5. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę:
    • urządzenie z dostępem do sieci Internet,
    • przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies,
    • dostęp do poczty
  6. Usługobiorca ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawy usług internetowych.

 

§4. Rejestracja na Portalu

  1. Posiadanie Konta usługobiorcy jest dobrowolne i nie jest wymagane do złożenia zamówienia na Usługi płatne.
  2. Rejestracja dokonywana jest przez Usługobiorcę z wykorzystaniem dedykowanego formularza rejestracji dostępnego na
  3. Dostęp do Konta usługobiorcy możliwy jest po poprawnym ukończeniu procesu rejestracji z wykorzystaniem adresu e-mail oraz hasła wskazanego w trakcie rejestracji przez Usługobiorcę.
  4. Usługobiorcy zabrania się przekazywania danych umożliwiających dostęp do Konta usługobiorcy na Portalu osobom
  5. Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność związaną z ujawnieniem innym osobom danych umożlwiających logowanie na Portalu.
  6. W przypadku notorycznego naruszania postanowień niniejszego Regulaminu Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Konta usługobiorcy po uprzednim wezwaniu Usługobiorcy do zaprzestania naruszeń i pouczeniu o konsekwencji niezastosowania się od wezwania.

 

§5. Zamówienia

  1. W celu złożenia zamówienia Usługobiorca dokonuje wyboru Szkolenia zgodnie z wariantami dostępnymi na Portalu oraz wypełnia formularz zamówienia wypełniając w nim co najmniej pola obowiązkowe oznaczone gwiazdką (*).
  2. Usługobiorca może zakupić udział w Szkoleniu dla jednej lub większej ilości osób (uczestników).
  3. Po dokonaniu wyboru Szkolenia oraz ilości uczestników i poprawnym wypełnieniu formularza zamówienia Usługobiorca potwierdza zapoznanie się z Regulaminem, a następnie potwierdza złożenie zamówienia za pomocą przycisku „Kupuję i płacę”.
  4. Z chwilą dokonania poprawnej płatności dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług szkoleniowych przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy.
  5. Usługobiorca otrzymuje od Usługodawcy na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia oraz określającą jego istotne warunki.

 

§6. Metody płatności

  1. Usługodawca za świadczone Usługi przyjmuje płatności w formie przedpłaty:
    • za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Tpay (zgodnie z regulaminem systemu Tpay.com), którego administratorem jest Krajowy Integrator Płatności Spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu;
    • przelewem tradycyjnym na rachunek
  2. Za moment dokonania płatności przyjmuje się jej poprawną autoryzację przez operatora systemu płatności Tpay lub zaksięgowanie środków na rachunku bankowym przy płatności przelewem tradycyjnym.
  3. Usługodawca dokumentuje sprzedaż dowodem zakupu (faktura VAT) przesyłanym w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę w trakcie składania zamówienia oraz udostępnionym do pobrania na Koncie usługobiorcy. Usługobiorca wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną bez podpisu wystawcy.
  4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Usługobiorcę kartą płatniczą Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Usługobiorcy.

 

§7. Warunki udziału w Szkoleniu

  1. Udział w Szkoleniu możliwy jest wyłącznie po dokonaniu przez Usługobiorcę pełnej płatności zgodnie z zamówieniem.
  2. W Szkoleniu może wziąć udział osoba trzecia wskazana przez Usługobiorcę (Uczestnik).
  3. Szkolenie prowadzone jest w trybie stacjonarnym w terminie oraz pod adresem zgodnie z dokonanym przez Usługobiorcę wyborem na podstawie złożonego zamówienia.
  4. Koszty przejazdu na Szkolenie oraz koszty zakwaterowania i wyżywienia Usługobiorca/Uczestnik reguluje we własnym
  5. Usługobiorca/Uczestnik jest zobowiązany do przystąpienia do Szkolenia w godzinie rozpoczęcia zgodnie z zawartą umową. W przypadku opóźnienia się Usługobiorcy/Uczestnika czas trwania zajęć nie zostaje przedłużony o czas opóźnienia.
  6. W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu Szkolenia z przyczyny leżącej po stronie Usługodawcy, czas Szkolenia ulega przedłużeniu o okres opóźnienia.
  7. W przypadku braku skompletowania minimalnej wymaganej liczby uczestników Szkolenia, Usługodawca uprawniony jest do zmiany terminu Szkolenia. O zmianie terminu Usługobiorca zostanie poinformowany drogą elektroniczną na co najmniej 3 dni przed pierwotnie zaplanowanym terminem.
  8. W przypadku zaistnienia po stronie Usługodawcy okoliczności losowych uniemożliwiających przeprowadzenie Szkolenia w zaplanowanym terminie, Usługodawca uprawniony jest do zmiany terminu Szkolenia. O zmianie terminu Usługobiorca zostanie poinformowany niezwłocznie drogą elektroniczną po zaistnieniu okoliczności uzasadniających zmianę terminu.
  9. W przypadku zmiany terminu Szkolenia z przyczyn, o których mowa w 7-8, Usługobiorca ma prawo odstąpić od umowy bez ponoszenia żadnych kosztów, jeśli zaproponowany nowy termin mu nie odpowiada. Jeśli jednak Usługobiorca wyraźnie zaakceptuje zaproponowany przez Usługodawcę kolejny termin Szkolenia wówczas obowiązują go zasady uczestnictwa zgodne z Regulaminem.
  10. W przypadku zmiany terminu Szkolenia z przyczyn, o których mowa w ust. 7-8, Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności finansowej lub prawnej za powstałe po stronie Usługobiorcy/Uczestnika koszty nie objęte ceną
  11. W trakcie trwania Szkolenia Usługobiorca zobowiązany jest do zachowania kultury osobistej oraz zapewnienia niezakłóconego ich przebiegu, w szczególności do wyciszenia urządzeń mobilnych (telefon itp.).
  12. Usługodawca informuje, iż przebieg Szkolenia może być rejestrowany
  13. Zabronione jest bez uzyskania wyraźnej zgody Usługodawcy samodzielne rejestrowanie przez Usługobiorcę w jakiejkolwiek formie przebiegu Szkolenia.
  14. Brak obecności Usługobiorcy/Uczestnika podczas Szkolenia, niezależnie od przyczyny, skutkuje uznaniem usługi za zrealizowaną.
  15. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w Szkoleniu Usługobiorcy/Uczestnikowi znajdującemu się pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zakłócającemu przebieg Odmowa udziału w Szkoleniu z przyczyn, o których mowa w zdaniu poprzednim nie uprawnia Usługobiorcy do zwrotu płatności za Szkolenie.

 

§8. Odpowiedzialność Usługodawcy

  1. Usługodawca informuje, iż zgodnie z 15 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną nie jest zobowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych, o których mowa w art. 12-14 wskazanej ustawy o ile dane te nie pochodzą od niego.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania Usługobiorców wynikające z ich działań na stronach internetowych Usługodawcy.
  3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dane wprowadzone przez Usługobiorców na stronach internetowych Usługodawcy i nie odpowiada za czynności dokonane przez Usługobiorcę, które przyczyniły się do powstania jakiejkolwiek szkody w odniesieniu do tego Usługobiorcy lub innych Usługobiorców bądź osób trzecich albo też uniemożliwiły albo utrudniły świadczenie usług przez Usługodawcę.
  4. Usługodawca nie odpowiada za treść stron internetowych oraz za ewentualne szkody poniesione przez Usługobiorców lub osoby trzecie w związku z dostępem do stron internetowych, do których może nastąpić przekierowanie poprzez odnośniki dostępne na stronach internetowych Usługodawcy.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu jego stron internetowych oraz szkody poniesione przez Usługobiorcę z tego tytułu, jeżeli zostały spowodowane działaniem siły wyższej, której nie dało się przewidzieć, a w przypadku, gdy wystąpienie siły wyższej było do przewidzenia – gdy nie dało się zapobiec skutkom jej wystąpienia.
  6. W przypadku szkody poniesionej przez Usługobiorcę, a wynikającej z umyślnego działania Usługodawcy, Usługodawca odpowiada jedynie za rzeczywiste szkody poniesione przez Usługobiorcę z zastrzeżeniem, iż odpowiedzialność Usługodawcy zostaje ograniczona kwoty zapłaconej przez Usługobiorcę tytułem udziału w Szkoleniu, chyba że inne zasady wynikają z odrębnych praw przysługujących konsumentom.

 

§9. Odstąpienie od umowy

  1. Usługobiorcy będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Usługodawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym zawarto umowę. Do zachowania terminu wystarczy przesłanie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Usługodawcy.
  2. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą a konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań (z wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 3-4). Płatności dokonane przez konsumenta zostaną zwrócone przez Usługodawcę w takie samej formie w jakiej konsument dokonał zapłaty, chyba, że konsument wyrazi zgodę na zwrot płatności w inny sposób, który nie spowoduje dla niego dodatkowych obciążeń. Zwrot następuje w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku zrealizowania w pełni usługi przez Usługodawcę na wyraźne żądanie konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
  4. W związku z art. 38 ustawy dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia nie przysługuje m. in. w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.

 

§10. Postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę usług świadczonych za pomocą Portalu, Usługobiorca jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres e-mail Usługodawcy.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Usługobiorcy (imię i nazwisko oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku podania niepełnych danych Usługodawca wezwie Usługobiorcę do uzupełnienia danych.
  1. Reklamację rozpatruje Usługodawca w terminie do 14 dni od dnia otrzymania Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji przekazywana jest Usługobiorcy w formie wiadomości przesłanej na jego adres poczty elektronicznej.
  2. Nierozpatrzenie przez Usługodawcę reklamacji w terminie wskazanym w 3 oznacza jej uwzględnienie.

 

§11. Odpowiedzialność Usługobiorcy w zakresie zamieszczanych przez niego treści

  1. W przypadku, gdy funkcjonalności dostępne na Portalu internetowym umożliwiają Usługobiorcy zamieszczanie oraz udostępnianie jakichkolwiek treści (tekstowych, graficznych itp.), Usługobiorca dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Usługodawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Usługodawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby
  2. Usługobiorca oświadcza, że:
    • jest uprawniony do korzystania z treści, a ich umieszczenie oraz udostępnienie nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą uprawnionych osób;
    • wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Usługobiorców oraz Usługodawcę.
  3. Usługobiorca nie jest uprawniony do zamieszczania danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej.
  4. Zabronione jest zamieszczanie przez Usługobiorcę treści:
    • nawołujących do popełnienia czynu zabronionego lub pochwalających popełnienie takiego czynu,
    • obrażających uczucia religijne innych osób poprzez znieważenie przedmiotu czci religijnej lub miejsca służącego do celów religijnych,
    • pomawiających inną osobę, grupy osób, instytucje, osoby prawne lub inne podmioty o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania danego zawodu, działalności czy zajmowania określonego stanowiska,
    • znieważających lub zniesławiających inne osoby, a także godzących w dobre imię tych osób,
    • propagujących lub nawołujących do nienawiści na tle rasowym, narodowościowym, etnicznym, wyznaniowym albo seksualnym,
    • naruszających prawa autorskie i/lub prawa pokrewne osób trzecich,
    • mających charakter bezprawny,
    • zawierających złośliwe oprogramowanie lub służących do wyłudzania danych,
    • mających charakter promocyjny, reklamowy lub zawierających informacje dotyczące działalności konkurencyjnej w stosunku do Usługodawcy.
  5. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z 12 Regulaminu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Usługobiorcę, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Usługodawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.

 

§12. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw

  1. Usługobiorca, który uważa opublikowaną na Portalu treść za nielegalną lub naruszającą warunki Regulaminu, może przesłać do Usługodawcy zgłoszenie dotyczące tej treści na adres szkolenia@photomate.eu.
  2. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Usługobiorcy, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła Usługobiorcy potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
  3. Usługodawca rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję co do treści, której dotyczy zgłoszenie w terminie od 7 do 21 dni w zależności w zależności od stopnia skomplikowania sprawy.
  4. O podjętej decyzji Usługodawca powiadamiania zgłaszającego bez zbędnej zwłoki. Decyzja Usługodawcy może polegać na moderacji treści albo usunięciu treści albo pozostawieniu treści na Portalu internetowym.
  5. Zgłaszający może odwołać się od decyzji w terminie 6 miesięcy od jej Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Usługodawca rozpatruje odwołania w terminie 21 dni.
  6. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

 

§13. Własność intelektualna

  1. Wszelkie treści zamieszczone na stronach internetowych Usługodawcy (wliczając w to grafikę, teksty, układ stron i logotypy), a nie pochodzące od Usługobiorcy lub innych dostawców, korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Usługodawcy. Wykorzystywanie tych treści bez pisemnej zgody Usługodawcy skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
  2. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach stron internetowych Usługodawcy, w tym materiałów szkoleniowych, jedynie w zakresie własnego użytku osobistego. Wykorzystanie treści w innym zakresie jest dopuszczone wyłącznie w przypadku, gdy tak wskazane zostało wyraźnie przez Usługodawcę.
  3. Korzystanie ze stron internetowych Usługodawcy, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, zdjęć, aplikacji, baz danych czy innych treści, nie oznacza nabycia przez Usługobiorcę jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji.
  4. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Usługodawcy:
    • kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Portalu lub jego części, a także poszczególnych treści udostępnianych za jego pomocą,
    • rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych na Portalu treści,
    • pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części.

 

§14. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Portalu internetowego na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Usługobiorców, którzy złożyli zamówienie na Usługę odpłatną w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu. Zmiana Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie wypowiedziała umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych.
  2. Usługodawca zachowuje sobie prawo do okresowego wyłączania dostępu do Portalu lub wybranych funkcjonalności Portalu w przypadku, gdy jest to niezbędne w celu rozbudowy lub konserwacji zasobów technicznych lub teleinformatycznych Usługodawcy związanych z działaniem Portalu.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według siedziby Usługodawcy, jeżeli właściwe przepisy nie stanowią inaczej.
  5. Usługobiorca będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu Niezależnie od tego konsument może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Usługobiorca będący konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów z Usługodawcą za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10 kwietnia 2024

 

REGULAMIN SZKOLEŃ PHOTOMATE POLSKA

1. DEFINICJE

Organizator – PHOTOMATE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, Polska wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000810026, posiadająca numer NIP: 525280870, numer REGON: 384684009, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 zł w całości wpłaconym, zwana dalej Photomate Polska lub Sprzedawcą. Adres do kontaktu Photomate Polska Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, adres email: szkolenia@photomate.eu.

Uczestnik – osoba fizyczna która ukończyła 18 lat, mająca wziąć udział w Szkoleniu, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, wskazana przez Klienta; w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną może on być jednocześnie Uczestnikiem

Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

Przedsiębiorca traktowany jak Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który prowadzi działalność gospodarczą, zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, zgłaszająca chęć udziału siebie samej i/lub wyznaczonych przez siebie Uczestników w Szkoleniu, która zobowiązała się do uiszczenia opłaty za Szkolenie

Oferta – oferta Szkolenia dostępna na stronie internetowej Organizatora lub przesłana w osobnym dokumencie

Szkolenie – Szkolenie będące przedmiotem Oferty Organizatora

Prowadzący – przedstawiciel Organizatora przeprowadzający Szkolenie

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem internetowym szkoleniaphotomate.pl

Konto – konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Szkoleń do Koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży Szkolenia, w tym sposobu płatności

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Szkolenia lub Szkoleń

Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Szkolenia do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości

Regulamin – niniejszy Regulamin Szkoleń, dotyczący zasad kupowania i przeprowadzania Szkoleń, obowiązujący od 1.01.2024 r. do odwołania

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; Ustawa o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych tj. z dnia 21 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1062)

2. KONTAKT Z PHOTOMATE POLSKA

Adres Sprzedawcy: Photomate Polska Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, adres
e-mail: szkolenia@photomate.eu.

Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu podanego w niniejszym paragrafie.

3. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezakłócone funkcjonowanie sieci Internet oraz za ewentualne przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą lub niedozwolonym działaniem osób trzecich za które odpowiedzialności nie ponosi. Odpowiedzialność Sprzedawcy nie obejmuje również możliwości nawiązania niezakłóconego i zgodnego z celem Regulaminu połączenia pomiędzy Sklepem a infrastrukturą techniczną Klienta.

Do przeglądania Oferty Sklepu nie wymaga się zakładania Konta. Składanie zamówień możliwe jest wyłącznie przez Klienta z Kontem.

Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT). Klient i Uczestnik zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem umowy sprzedaży dotyczącej Szkolenia, a składając Zamówienie każdy z nich z osobna oświadcza, że wyraża zgodę na jego treść i zobowiązuje się do przestrzegania tego Regulaminu, traktując jego treść jako treść zawartej umowy sprzedaży Szkolenia.

Udział w Szkoleniu oznacza wyrażenie przez Uczestnika zgody na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku w promocji działań podejmowanych przez Organizatora.

Klient zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia danych na koncie Klienta.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia błędnych lub nieprawdziwych danych Klienta i /lub Uczestnika(-ów) na Koncie.

Poza umożliwieniem udziału w Szkoleniu, Organizator zapewnia Uczestnikowi imienny certyfikat ukończenia Szkolenia.

4. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE

Zakupu Szkolenia mogą dokonać wyłącznie Klienci posiadający Konto.

Aktywacja konta następuje natychmiast po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji.

Założenie każdego Konta w Sklepie jest darmowe.

Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie nazwy użytkownika/adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

5. ZAWARCIE UMOWY

W celu zakupu Szkolenia należy:

  • wejść na stronę Sklepu i zalogować się;
  • wybrać Szkolenie, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;
  • kliknąć przycisk „Realizuj Zamówienie” przejść do podsumowania Zamówienia;
  • zaznaczyć „Zgadzam się z warunkami świadczenia usług zawartymi w regulaminie.”;
  • wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić Zamówienie;
  • kliknąć przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Zawarcie umowy sprzedaży Szkolenia między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie.

Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży Szkolenia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży Szkolenia między Klientem a Sprzedawcą o treści określonej w Zamówieniu i niniejszym Regulaminie.

6. WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

Warunkiem uczestnictwa przez Uczestnika w Szkoleniu jest:

  • zakup Szkolenia przez Klienta w Sklepie;
  • zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu;
  • dokonanie opłaty za Szkolenie.
  • zapoznanie się klauzulą informacyjną „

7. PŁATNOŚĆ

Łączna cena z tytułu zawarcia umowy sprzedaży Szkolenia, łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT zostanie podana przed wybraniem przez Klienta w Sklepie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Klient ma do wyboru następujące metody płatności – Przelewy24, Blik, przelew tradycyjny.

Po opłaceniu Zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty środków tytułem zapłaty ceny za Szkolenie, Klient otrzymuje potwierdzenie wpisania na listę Uczestników Szkolenia wraz z podaniem wybranej przez Klienta daty, kiedy się ono odbędzie.

Klient dokonując zakupu Szkolenia i wybierając jako formę zapłaty „przelew tradycyjny”, zobowiązany jest do zapłaty ceny z tytułu zakupu Szkolenia, nie później niż na 10 (dziesięć) dni roboczych przed planowaną datą Szkolenia. Brak zapłaty w tym terminie będzie traktowany jako odstąpienie przez Klienta od zawartej umowy sprzedaży Szkolenia, którego ta zapłata dotyczy.

 

8. REZYGNACJA / PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Klient może odstąpić od umowy sprzedaży Szkolenia, poprzez złożenie Organizatorowi oświadczenia do rozpoczęcia 10 (dziesiątego) dnia roboczego przed terminem Szkolenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Szkolenia złożone po tym terminie będzie bezskuteczne.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Szkolenia Klient otrzyma środki wpłacone tytułem ceny jego sprzedaży niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 10 (dziesięciu) dni od dnia takiego odstąpienia.

Klient ma możliwość wielokrotnej zmiany terminu Szkolenia poprzez złożenie Organizatorowi oświadczenia do rozpoczęcia 10 (dziesiątego) dnia roboczego przed planowanym Szkoleniem i ze wskazaniem nowego terminu Szkolenia.

Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą traktowanym jak Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży Szkolenia w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie nie wymaga uzasadnienia, a Klient nie ponosi jego kosztów. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży Szkolenia wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Oświadczenie może być złożone Organizatorowi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkolenia@photomate.eu

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać określenie Szkolenia, którego dotyczy, tj. co najmniej nazwę, datę, godzinę Szkolenia, a także firmę i adres Klienta.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Szkolenia może być złożone na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu, lecz jego wykorzystanie nie jest obowiązkowe.

Organizator niezwłocznie po otrzymaniu odstąpienia Klienta, potwierdza jego otrzymanie oraz skreśla Klienta z listy Uczestników Szkolenia (w tym ewentualnych zgłoszonych przez Klienta Uczestników) i w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania odstąpienia dokonuje zwrotu opłaty za Szkolenie w pełnej wysokości (o ile opłata została dokonana), przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

W przypadku gdy umowa sprzedaży Szkolenia zawarta przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą traktowanym jak Konsument przewiduje, że ma się ono odbyć przed upływem terminu do odstąpienia od tej umowy, uznaje się, że taki Klient wybierając w Sklepie oświadczenie „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, złożył Organizatorowi wyraźne oświadczenie zawierające żądanie wykonania tej umowy przed upływem terminu do odstąpienia od niej, co spowoduje utratę przysługującego Klientowi prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Szkolenia z chwilą wykonania umowy przez Organizatora i co będzie miało ten skutek, że Klient będzie miał obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od takiej umowy sprzedaży Szkolenia.

9. ZMIANY I ODWOŁANIE TERMINU SZKOLENIA

Organizator zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o każdym przypadku przewidywanego przez Organizatora opóźnienia w wykonaniu Szkolenia. W sytuacji określonej w zdaniu poprzednim Klient będzie uprawniony do:

  1. a) odstąpienia od umowy sprzedaży Szkolenia poprzez złożenie Organizatorowi oświadczenia najpóźniej w dniu, kiedy Szkolenie miało się odbyć lub
  2. b) do udziału w Szkoleniu w kolejnym terminie określonym przez Organizatora. Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone na adres mailowy Organizatora wskazany w§ 2 Regulaminu.

Brak odstąpienia od umowy sprzedaży Szkolenia w terminie wskazanym w niniejszym paragrafie będzie traktowany jako zgoda Klienta na udział w Szkoleniu w nowym terminie określonym przez Organizatora. W przypadku zaś odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży Szkolenia, Organizator będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi wpłaconych przez niego środków w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.

W przypadku opóźnienia w wykonaniu Szkolenia Organizator, poza zwrotem na rzecz Klienta otrzymanych od niego świadczeń na skutek odstąpienia Klienta od umowy sprzedaży Szkolenia, nie będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Klienta żadnych świadczeń bez względu na podstawę ich naliczenia i ich tytuł prawny, a w tym do zapłaty świadczeń tytułem naprawienia szkody, utraconych korzyści, kar naliczonych przez osoby trzecie, kosztów przestoju pracowników, itp.

 

10. REKLAMACJE

Uczestnik i Klient mogą złożyć reklamację dotyczącą Szkolenia w formie pisemnej w terminie 14 (czternastu) dni od daty zakończenia Szkolenia.

Reklamacje prosimy kierować na adres Organizatora wskazany na pierwszej stronie Regulaminu lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: szkolenia@photomate.eu

Reklamacje będą rozpatrywane w przeciągu 14 (czternastu) dni od daty ich otrzymania i w tym okresie Organizator poinformuje Klienta o sposobie ich rozpatrzenia.

Reklamacja powinna zawierać następujące elementy: dane kontaktowe osoby reklamującej (firma, imię i nazwisko, telefon, adres poczty elektronicznej), nazwę i termin Szkolenia, powód reklamacji.

 

11. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ I POUFNOŚĆ

Akceptując Regulamin, Uczestnik oraz Klient zobowiązują się do zachowania poufności wszystkich danych dotyczących organizacji i Szkolenia, m.in.: materiałów szkoleniowych, danych dotyczących wykładowców oraz innych Uczestników Szkolenia. Akceptuje, że te dane są objęte tajemnicą handlową Organizatora.

Uczestnik nie ma prawa rejestrowania obrazu i/lub dźwięku w trakcie Szkolenia, chyba że Organizator wcześniej wyrazi na to pisemną zgodę.

Uczestnik otrzymuje na szkoleniu materiały szkoleniowe i może je wykorzystywać wyłącznie na użytek własny. Nie może udostępniać ich innym podmiotom.

W najszerszym prawem przewidzianym zakresie Organizator zachowuje wszelkie i wyłączne prawa autorskie majątkowe i wszelkie inne prawa własności intelektualnej do utworów zawartych w sporządzonych materiałach szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów sporządzonych i/lub udostępnionych przez Organizatora w wykonaniu umowy sprzedaży Szkolenia, w tym tych, które stanowią utwory w rozumieniu Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych tj. z dnia 21 maja 2021 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1062). Poza licencją opisaną poniżej Uczestnik i/ lub Klient nie nabywa do nich żadnych innych praw lub roszczeń.

Uczestnik otrzymuje od Organizatora niewyłączną licencję na korzystanie z dokumentów lub materiałów przekazanych Uczestnikowi. Licencja ta zostaje udzielona bez ograniczeń terytorialnych i czasowych od daty pierwszego przekazania dokumentu lub materiału, mającego cechy utworu w rozumieniu Ustawy o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych, bez względu na formę jego utrwalenia.

Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji wchodzi w skład ceny za Szkolenie.

Licencja, o której mowa powyżej obejmuje następujące pola eksploatacji:

– w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – przechowywanie jednego egzemplarza utworu na jednym wybranym przez Uczestnika nośniku danych oraz jego jeden wydruk w formie papierowej dowolną techniką w tym m.in. drukiem i cyfrowo;

– w zakresie rozpowszechniania utworu – wyświetlenie i odtworzenie utworu na wyłączny użytek Uczestnika.

Licencja nie obejmuje i nie przyznaje Klientowi/ Uczestnikowi prawa do dokonywania przeróbek i innych opracowań utworu oraz korzystania z takich przeróbek i opracowań i rozporządzania nimi na polach eksploatacji określonych w Regulaminie.

Klientowi/ Uczestnikowi nie przysługuje prawo do rozporządzania materiałami oraz dokumentami w sposób inny niż określony w warunkach niniejszej licencji. Zabronione są w szczególności działania polegające na oddaniu w najem, użyczeniu, wypożyczeniu, wymianie lub oferowaniu do sprzedaży materiałów przekazanych Klientowi/ Uczestnikowi w związku z wykonywaniem umowy sprzedaży Szkolenia.

12. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy:

  1. Administratorem danych osobowych jest Photomate Polska Sp. z o.o. ul. Marszałkowska 142, 00-061 Warszawa, KRS: 0000810026, NIP: 525280870, REGON: 384684009 adres email: szkolenia@photomate.eu, (dalej: Administrator, Organizator).
  2. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, realizacją praw przysługujących na mocy RODO oraz w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy kontaktować się z administratorem danych pod wskazanym adresem adres e-mail: szkolenia@photomate.eu.
  3. Cel i podstawy przetwarzania danych osobowych:

Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  1. a) przygotowanie oferty handlowej w odpowiedzi na zainteresowanie klienta, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  2. b) składanie i realizacja zamówień na stronie, a także podejmowanie czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) (podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz realizacja umowy), art. 6 ust. 1 lit f RODO) (prawnie uzasadniony interes – kontakt z osobami składającymi zamówienie w imieniu zmawiającego);
  3. c) zawieranie i realizacja umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w odniesieniu do stron umowy np. klienta, dostawcy, (art. 6 ust. 1 lit f RODO) (prawnie uzasadniony interes Administratora – zapewnienie kontaktu z osobami realizujący umowę lub zamówienie) – w odniesieniu do przedstawicieli, osób odpowiedzialnych za realizację umowy (osoby kontaktowe po stronie klienta, dostawcy);
  4. d) obsługa procesu reklamacyjnego, na podstawie obowiązku ciążącym na administratorze danych w związku z obowiązującymi przepisami prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), działanie związane z realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  5. e) rachunkowych związanych z wystawianiem i przyjmowaniem dokumentów rozliczeniowych, na podstawie przepisów prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  6. f) archiwizacja danych dla ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami lub potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
  7. g) kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w szczególności w odpowiedzi na zapytania kierowane do administratora danych w formularzu kontaktowym, co jest prawnie uzasadnionym interesem administratora danych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  8. h) marketing, co jest jego prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) lub odbywa się na podstawie uprzednio udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  9. i) prowadzenie działań analitycznych i statystycznych dotyczących aktywności użytkowników na stronie za pośrednictwem cookies lub innych podobnych technologii (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) (prawnie uzasadniony interes – prowadzenie działań analitycznych i statystycznych dotyczących Strony w celu rozwoju i udoskonalania usług.
  10. Odbiorcy danych. Przekazywanie danych do państw trzecich
  11. a) Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych mogą być podmioty współpracujące z administratorem danych, gdy jest to niezbędne do realizacji umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą.
  12. b) Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych mogą być również podwykonawcy – podmioty, z których usług korzysta administrator danych przy przetwarzaniu danych np. biura rachunkowe, kancelarie prawne, podmioty świadczące usługi IT (w tym usługi hostingowe).
  13. c) Administrator danych może być zobowiązany do udostepnienia danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności do udostępnienia danych osobowych uprawnionym organom lub instytucjom państwowym.
  14. Okres przechowywania danych osobowych
  15. a) Administrator danych przechowuje dane osobowe przez okres obowiązywania umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą oraz po zakończeniu jej obowiązywania w celach związanych z dochodzeniem roszczeń związanych z umową, wykonania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, ale przez czas nie dłuższy niż termin przedawnienia zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  16. b) Administrator danych przechowuje dane osobowe znajdujące się na dokumentach rozliczeniowych przez okres wskazany przepisami prawa podatkowego.
  17. c) Administrator danych przechowuje dane osobowe przetwarzane w celach marketingowych do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu.
  18. d) Administrator danych przechowuje dane osobowe przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji lub utrzymania kontaktu do momentu realizacji celu przetwarzania lub zgłoszenia sprzeciwu
  19. e) W pozostałych przypadkach administrator przechowuje dane osobowe:
  • do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie tzw. prawnie uzasadnionego interesu
  • do czasu wycofania zgody – w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody.

Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą archiwizowane przez czas, w którym właściwe przepisy prawa nakazują przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, a następnie będą usuwane.

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i stanowi warunek zawarcia Umowy. Odmowa ich podania uniemożliwi zawarcie Umowy.
  2. Uprawnienia osoby, której dane dotyczą
  3. a) Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
  • dostępu – uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jej dane osobowe. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich oraz uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o prawie do żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych przysługujących osobie, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania (art. 15 RODO);
  • do otrzymania kopii danych – uzyskania kopii danych podlegających przetwarzaniu, przy czym pierwsza kopia jest bezpłatna, a za kolejne kopie administrator może nałożyć opłatę w rozsądnej wysokości wynikającą z kosztów administracyjnych (art. 15 ust. 3 RODO);
  • do sprostowania – żądania sprostowania dotyczących jej danych osobowych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych danych (art. 16 RODO);
  • do usunięcia danych – żądania usunięcia jej danych osobowych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO);
  • do ograniczenia przetwarzania – żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO), gdy:
    • osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając ograniczenia ich wykorzystywania,
    • administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
  • do przenoszenia danych – otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych jej dotyczących, które dostarczyła administratorowi, oraz żądania przesłania tych danych innemu administratorowi, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub umowy z nią zawartej oraz jeżeli dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO);
  • do sprzeciwu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w prawnie uzasadnionych celach administratora, z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, w tym wobec profilowania. Wówczas administrator dokonuje oceny istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osób, których dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Jeżeli zgodnie z oceną interesy osoby, której dane dotyczą, będą ważniejsze od interesów administratora, administrator będzie zobowiązany zaprzestać przetwarzania danych w tych celach (art. 21 RODO).
  1. b) Aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się, wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać na adres mailowy szkolenia@photomate.eu.
  2. c) Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.9. Dane osobowe nie będą służyć do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, natomiast będą profilowane w celach analitycznych oraz statystycznych, co nie wywołuje wobec osoby, której dane dotyczą skutków prawnych, ani w podobny sposób istotnie na nią nie wpływa.

13. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI

Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Szkolenia mają charakter wyłącznie edukacyjny.

Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników podczas wykonywania szkolenia, w związku z lub na skutek niestosowania się do poleceń Prowadzącego szkolenie i niestosowania się do podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe u Klientów, Uczestników lub osób trzecich, w związku z lub na skutek wykorzystania przez nich informacji w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem lub ich treścią.

Przekazane w trakcie Szkolenia informacje nie są objęte gwarancją.

Przekazane w trakcie Szkolenia informacje są przekazywane „w stanie w jakim są”, co nie może być traktowane jako przekazanie przez Organizatora informacji w stanie zupełnym lub odpowiadającym potrzebom czy oczekiwaniom Klienta, o których Organizator nie został wyraźnie poinformowany i na które wyraźnie nie wyraził zgody.

 

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Korespondencja dotycząca Szkolenia przesyłana będzie na adres poczty elektronicznej Klienta i/lub Uczestnika, podany na Koncie i stanowić będzie tajemnicę handlową.

Wszelkie pytania dotyczące Szkolenia prosimy kierować za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: szkolenia@photomate.eu

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. oraz, w przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami traktowanymi jak Konsumenci (w odpowiedniej części) i Konsumentów: Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287).